Complaints procedure
Gastouderbureau Toppie has drawn up an internal complaints procedure in the context of the Childcare Act.
Submit a complaint in writing
Indien je een klacht hebt, adviseren we je bij voorkeur dit eerst kenbaar te maken bij de betrokkene(n). Leidt dit niet tot een bevredigende oplossing, dan kan een formele klacht ingediend worden. Je kunt jouw klacht richten aan [email protected] t.a.v. E. Lenkens. De klacht omvat tenminste:
- datum van indienen
- naam, adres en telefoonnummer
- naam van de gastouder, indien de klacht gaat over een gedraging van deze gastouder
- opvanglocatie waar de klacht over gaat
- description of the complaint
Behandeling van de interne klacht
Jouw contactpersoon bewaakt de manier waarop de klacht wordt afgehandeld en de tijd die dit kost. We dragen er zorg voor de klacht zo snel mogelijk af te handelen. Gastouderbureau Toppie streeft naar een afhandeling binnen 20 werkdagen. Tussendoor wordt de indiener zo veel mogelijk op de hoogte gehouden van de voortgang. Als er omstandigheden zijn die dit tegenhouden, dan brengt Gastouderbureau Toppie de persoon met de klacht hiervan zo snel mogelijk op de hoogte. De klacht wordt in ieder geval binnen een termijn van zes weken afgehandeld.